1402-12-22 13:18
155
0
89149
۱۵۰ آتش‌نشان آماده‌باش هستند؛

سور آتش‌نشانی گلستان برای چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ۱۵۰ آتش‌نشان، ۲۳ خودرو عملیاتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت تا پایان شب چهارشنبه‌سوری برای تامین ایمنی شهروندان تمهید شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، موسی‌الرضا صفری در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های آتش‌نشانی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در ۳۱ سازمان آتش‌نشانی کشور فعال شده است تا یک رویداد سنتی سالم بین خانواده‌ها را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: خانواده به عنوان مهمترین محور پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال است که در این زمینه نقش مهمی ایفا می‌کند.  

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان؛ برگزاری نمایشگاه خطی، توزیع بروشور و نمایشگاه تجربه تلخ با موضوع حوادث چهارشنبه سوری خطرناک در پیاده‌رو پارک شهر را از مهمترین برنامه‌های چهارشنبه آخرسال عنوان کرد.

صفری گفت: اتوبوس ایمنی و نشاط برای دومین سال به منظور فرهنگ‌سازی و آموزش مدارس به راه افتاد و در این راستا قراردادی با دو گروه هنری و نمایش عروسکی منعقد شد که آموزش ایمنی در قالب برنامه‌های شاد و مورد پسند کودکان و نوجوانان در حدود ۵۰ مدرسه با همراهی گروه آموزشی سازمان برگزار شد.

وی بیان کرد: کلیپ‌های آموزشی و ایمنی در فضای مجازی با همکاری سپاه پاسداران و اداره آب و فاضلاب تهیه شده است که با موضوع پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری از تلویزیون شهری سازمان آب و میدان شهرداری پخش شد.

صفری با بیان اینکه با تمام ظرفیت هفت ایستگاه آتش‌نشانی و سه تیم عملیاتی پای کار سلامت مردم هستیم، گفت: ۱۵۰ آتش‌نشان، ۲۳ خودرو عملیاتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت تا پایان شب چهارشنبه‌سوری برای تامین ایمنی شهروندان فعال هستند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.